• 100 % prismatchning

    Billigare pris någon annanstans? Skriv till oss så får du en rabattkod.

  • Fri leverans

    Köp för över 1.500 SEK så betalar vi frakten åt dig.

  • Snabb leverans

    Leverans på bara 1-2 dagar.
    Läs mer om leverans

Handelsvillkor

Allmän information

Navipair ApS
Adress: Dalby Møllevej 23, 6000 Kolding, Denmark
E-post: ahoy@navipair.com
CVR-nummer: 43013696

Beställningar och priser
Priserna inkluderar 25% moms om inget annat anges. Reservation tas för: prisförändringar, förändringar i valutakurser, oförutsedda händelser, ändrade skatter, slutprodukter samt skrivfel som resulterar i felaktiga priser.

Betalningstyper och villkor
Betalningsalternativen inkluderar Dankort, MasterCard, Visa, Visa Elektron och MobilePay. Vid större köp kan banköverföring ordnas. Alla betalningar görs i Svenska kronor (SEK). Pengarna dras först när beställningen har skickats från vårt lager.

Leverans info
Navipair ansvarar för frakt via GLS/DBSchenker eller annan frakttjänst så snart som möjligt efter att beställningen mottagits. Tyngre gods/gods som batterier skickas med frakt på kundens bekostnad. Fraktpris kommer att meddelas innan slutgiltig beställning accepteras. Navipair strävar efter dag-till-dag frakt för varor i lager. Vid slutsålda varor kan beställningen makuleras. Om inget annat avtalats skickas varor med GLS. Leverans till Färöarna eller Grönland är inte möjlig.

Ångerrätt
Vid köp gäller 30 dagars ångerrätt. Uppsägningstiden beräknas från:

  • Varans mottagningsdatum.
  • Datumet för mottagandet av den sista artikeln i en beställning med flera delar.
  • Datumet för mottagandet av den sista delen av en flerdelad produktorder.

  • Avbeställning meddelas via vårt retursystem , och vi ska ha fått tillbaka varorna senast 30 dagar efter att du som kund tagit emot din beställning, jfr. 1-3 ovan. Varan kan inte returneras genom att helt enkelt avvisa leveransen. Kunden står för returkostnader och ansvarar för korrekt emballage och frakt.

    Undantag från ångerrätten

    • Vissa varor är undantagna, inklusive:
    • Produkt anpassad efter kundens önskemål.
    • Specifika tjänster efterfrågade av kunden.
    • Varor som beställs i lösvikt.
    • Artiklar över 1 200 SEK som inte är standardlager.
    Skick vid retur

    Objektet kan testas, men inte tas i bruk. Alla värdeminskningar kan resultera i en partiell eller ingen återbetalning.

    Återbetalning
    Vid avbokning återbetalas det inbetalda beloppet. Återbetalningar görs med samma metod som den ursprungliga betalningen, om inte annat avtalats. Returadressen är densamma som företagets adress. Vi tar inte emot försändelser till paketbutiker.

    Klagorätt
    Köplagens regler gäller. Det finns 2 års reklamationsrätt. Kvalificerade reklamationer kan leda till reparation, utbyte, återbetalning eller prissänkning, beroende på situationen. Klagomål ska anmälas inom skälig tid. Klagomål inom två månader efter upptäckten av felet anses alltid komma i rätt tid. Giltiga reklamationer inkluderar återbetalning av rimliga fraktkostnader.

    Personuppgiftspolicy
    Personuppgifter registreras för leveransändamål. Information lagras i fem år och raderas sedan. All insamling sker med tydligt samtycke. Klaus Østergaard är personuppgiftsansvarig. Kundinformation lagras och överförs inte krypterad. Kontakta ahoy@navipair.com för mer information om datarättigheter.

    Klagomålsförfarande
    Förfrågningar angående klagomål ska riktas till Klaus Østergaard (ahoy@navipair.com). Olösta klagomål kan skickas till berörda instanser

    Anmärkningar
    Vi förbehåller oss rätten till stavfel, prisändringar och produkter som inte är i lager.